Ballet Fitness, Flamenc i Contemporani
els nous cursos online que obrirem pròximament

Degut als aconteixements tant extraordinaris que estem vivint amb el Covid19, l’Escola de Dansa Vane Fernández, s’ha adaptat als nous temps i esta impartint les classes amb els seus alumnes habituals de forma virtual.

Però també vol oferir per aquelles persones adultes que encara no són alumnes de l’escola, tres nous cursos pel mes de juny que es poden fer i gaudir perfectament des de casa a través de l’aplicació ZOOM.

Contacta amb Vane Fernández per a més informació: 699090310

BALLET FIT: Dilluns de 19.30 a 20.30h (mes de juny)

El Ballet Fit t’aportarà molts beneficis, com:

• Cremar calories
  • Millorar la força muscular
  • Millorar la postura
  • Augmentar la flexibilitat
  • Sensació de benestar

INTENSIU DE FLAMENC: Dijous de 19.30 a 20.30h (juny)

Classes de flamenc per aquells/es adultes que ja tenen una mica de nivell.

Durant el curs intensiu del mes de juny es treballarà una coreografía del pal flamenc: Garrotín.

WORKSHOP CONTHEMPORANY DANCE: Dijous de 19.30 a 20.30h (juny)

Un workshop per aquelles persones amb coneixements bàsics de Contemporani. Consta d’un intensiu de 4 classes.

Si vols apuntar-te a un dels nostres cursos contacta amb nosaltres al 699 09 03 10