L’escola

Vanessa Fernández va obrir l’escola el 2011
Des de llavors, han passat fins a 600 alumnes que han après i gaudit de les diferents disciplines de dansa que s’imparteixen.

L’escola

Escola de dansa Vanessa Fernández

Des del 2018 l’escola s’ha traslladat a un local molt més gran, amb dues sales, una gran per les classes amb més alumnes i una petita per a grups més reduïts.

L’horari de secretaria és de 17h a 21h de dilluns a divendres.

DIRECTORA I COREÒGRAFA

Vanessa Fernández

Titulada en Dansa i Coreografia Espanyola pel Conservatori Professional de l’Institut del Teatre de Barcelona i en Pedagogia de la Dansa al Conservatori Superior de l’Institut del Teatre de Barcelona.

També és titulada en Dansa Clàssica per la Royal Academy of Dance i en el mètode de castanyoles d’Emma Maleras.

Ha actuat com a ballarina dins de companyies de dansa de Barcelona i coreògrafa a infinitat de  mostres de dansa, esdeveniments públics i privats, «tablaos»; tant a nivell local, nacional i, fins i tot, internacional.

Ha creat diversos espectacles de dansa, com Vocacions que va estrenar al Centre Cultural de Cardedeu al 2009 i Univers d’emocions, a l’Auditori de Llinars del Vallès al juliol del 2018.

PROFESSORA I COREÒGRAFA

Miriam Salvador

Ballarina formada en disciplines: Ballet clàssic, dansa contemporània, jazz i danses urbanes a escoles com On Stage, EDMB y AREA espai de dansa i creació.

Ha assistit a cursos i intercanvis culturals i internacionals a Wroclaw, Liverpool, Ámsterdam i Londres i a campionats de dansa nacionals.

Ballarina a diferents esdeveniments i concerts així com a videclips de Crystal Fighters o Alex Serra.

Professora a diferents escoles de Catalunya, actualment dóna classes de manera regular a l’Escola de Dansa Vanessa Fernández (Cardedeu)

Actualment, és bailarina del musical Grease Reloaded -amb el papel de Rizzo- de la compañía SupaStaff.

Membre de la compañía de dansa contemporània Nouvas, dirigida per Kiko López Juan i Cia Aina Lanas, amb les composicions de dansa Djama y MOVO (Nouvas) i Mawu.

Balla

Vine a provar una classe gratuita!