Totes les danses hi tenen cabuda!

A l’Escola de Dansa Vanessa Fernández oferim un ampli ventall de disciplines de dansa: Estils clàssics, Dansa espanyola, Ritmes llatins, Balls regionals, Danses modernes i urbanes, entre moltes altres…

Segur que trobes l’estil que més va amb tu!

Classes per a infants

Iniciació a la dansa

Iniciació a la dansa Clàssica, on es desenvolupa la psicomotricitat i el ritme, coneixement del cos i l’espai, les emocions, i es fan relacions grupals i humanes i es comparteixen aprenentatges. Per a infants d’entre 3 i 5 anys.

Dansa Clàssica

La dansa clàssica o ballet exigeix una important concentració i tècnica del ballarí o ballarina, que ha d’executar moviments corporals amb molta precisió i coordinació. El mètode que impartim és el de l’escola Vaganova (Russa). De 5 a 18 anys.

Dansa creativa

És la iniciació a la dansa contemporània on es desenvolupa l’expressivitat amb moviments corporals més plàstics i més imaginatius dirigida a nens i nenes de 5 i 6 anys.

Comercial Dance

Estil de Dansa Moderna New School que utilitza músiques comercials actuals. De 12 a 14 anys.

Classes per a infants i adults

Flamenc

Tècnica expressiva de ball a on el ritme i el compàs acompanyen el moviment amb formes tradicionals plenes de caràcter i passió. Existeixen diferents “palos” que tenen un compàs i estructura concretes. En funció del nivell dels alumnes nivell s’aprenen uns o altres. Des de 12 anys a Adults.

Dansa espanyola

Es tracta d’un estil tècnic i molt ampli, ja que encabeix l’Escola Bolera (tècnica del segle XIII), la Dansa Estilitzada (antic clàssic espanyol), el Folklore (danses regionals) i el Flamenc. També s’aprèn el mètode de castanyoles que acompanyen el ball. Des dels 5 anys a adults.

Dansa Contemporània

És una classe de dansa a la qual es busca expressar, una idea, un sentiment, una emoció, amb gran part de tècnica del ballet clàssic, però barrejant moviments corporals del segle XX i XXI. A partir de 6 anys fins adults.

Dansa Urbana

L’estil Hip Hop en termes genèrics, “Street Dance” o “Dansa Urbana”, practica els diferents estils de danses del carrer ballades sobre música Hip Hop. A les classes de Dansa Moderna urbana impartim l’estil Old School dels 90: Funk, Locking i Popping. A partir de 6 anys fins adults.

Classes per a adults

Dansa oriental

La dansa del ventre o dansa oriental, és l’evolució escènica de diverses danses antigues tradicionals d’Orient Pròxim, juntament amb altres del nord d’Àfrica i Grècia.

Dansa Jazz

La Danza Jazz, originada als anys 50, utilitza la tècnica del ballet clàssic complementada amb estils de lliure expressió i estètica corporal. Una barreja amb música moderna i urbana també anomenada street jazz o funk jazz.

Urban Grooves

És una referència a la música creada per joves músics urbans a Zimbabwe a principis del 2000. La música inclou gèneres com Hip Hop, Soul, R&B i Dancehall.

Salsa cubana

És un estil de ball de ritmes llatins originari de Cuba. Es pot ballar en parella o en roda a la qual els ballarins i ballarines van rotant i creant figures.

Zumba

És una disciplina fitness creada per mantenir un cos saludable i per enfortir i desenvolupar flexibilitat mitjançant moviments de ball combinats amb una sèrie de rutines aeròbiques. Les coreografies es fan amb ritmes llatins.

Balls de saló

Són un conjunt de diferents disciplines que es ballen en parella, de manera coordinada. Es divideixen en els estàndard (quickstep, foxtrot, tango, vals anglès i vals vienès) i els llatins» o (samba, txatxatxà, rumba bolero, pasdoble, jive i rock and roll).

Sevillanes

Ball tradicional andalús. Als nivells més avançats s’ensenya el mètode de castanyoles.

Bachata

La bachata és un estil de dansa social de la República Dominicana, es balla en parella i és un estil molt sensual.

Kizomba

La kizomba és un gènere musical i un ball que va començar a compondre’s entre finals dels 70 i principis dels anys 80 a Angola i s’ha transformat en un ball de parella.

Pilates

Ideal per enfortir la musculatura i relaxar la ment. Té com a base l’entrenament físic i mental, unint el dinamisme i la força muscular amb la respiració i la relaxació gràcies a la combinació de la gimnàstica, el yoga i la traumatologia.

Balla

Vine a provar una classe gratuita!